Friday, October 24, 2008

Dar de Paul Daian zice ceva, DCM...? :roll:

Caci la cat s-a dovedit de profy in cazu meu (si probabil si-al altora, aloo...); dar daca pe dl Manolescu nu-l mai intereseaza soarta dosarelor scriitorilor de la CNSAS, cica pentru ca sa le menajeze constiintele si sa poata sa lucreze bietii creatori in liniste, spre binele patriei literar-artistice, nu m-ar mira s-aud c-a fost folosit pe post de geniala "sursa" de inspiratie pentru securisti si alti hartisti futuristi inca din frageda pruncie. Te pomnesti ca turnatorul meu are si penzie de la scriitori sau de la Baietii care inca mai e in functie, he-he, in timp ce io, iacata, o sa scobor chiar acu la buticareasa de gios sa vaz: mi-o mai da tabaciok pe veresie, daca o rog mumos, au ba ? :roll: Hai pa, o sa-ncep sa te cetesc si pe tine de-acum incolo, in caz ca n-oi avea ceva improtriva, ca colegu-ti DCE... :idea:

ps:
De ce-am zis ca domnii securisti s-au dovedit a fi niste vigurosi artisti futuristi. Pentru ca si azi, la 20 de ani dupa "evenimentele" ce i-au transformat din reactionari comunisti in revolutionari capitalisti, daca nu esti cuminte in fata lor, nu misti; reshpektive, ca scriitor in lumea de hartie, cel putin, nu existi... :idea: De-un paregzamplu, dta, care pari sa le stii pe toate, ai auzit de mandea, fata mea ? :idea: Caci io nu cunosc sa fi scris vreodata macar vreun randulet si despre carticica mea, drea (sau pe my friend Vlasie, l-ai auzit sa-mi fi scos f'o carte la editura sa ?) Asta nu-nseamna ca oi fi fost si domnia ta vreo sursa de inspiratie pt Directia Intaia (imi permiti aiasta licentza gramaticala, da...?); spun insa c-ai scris numai la gazetele baietilor norocosi of Dambovitza, exceptis excipiendis, voila. Hai pa.

No comments:

Post a Comment