Wednesday, April 1, 2009

Chiar daca Monica a cam exagerat

...a facut-o bine intentionat, aloo... ;) E ca in discriminarea pozitiva, in caz ca cepeca a auzit de acest cuvintzel mai evoluat, care nu se studia la institutu ala de la care a plecat supalat si s-a-ntors vesel si upgradat deindat, dupa ce "revolutionarii" lu ivan ilici l-au "eliberat" ;) Nu strică chiar deloc ca Ioropa sa stie că la noi tovii si baietii, transformati in democrati ioropeni ad-hoc, in frunte cu tov. Zamboc, joaca de fapt tontoroiu iepocal cam in acelasi fel si ex-loc, pen' că altfel Coana Iorop n-ar mai fi cu ochii pre ăstia ioc, iar ex-tovarasii (despre care numai un idiot de tot isi imagineaza ca s-ar ruga ca Zavaidoc: "Mai vino seara pe la noi, Baroooosso, dragaaa...") atata asteapta: sa ne-o traga iar si iar in noada de naiva fefeleaga, iar cepeca sa ne explice cum Base, care macar se preface ca-i leaga, de fapt ii dezleaga, asta in timp ce Felix Motanu chiar la PE ii deleaga, Geonel se poopa cu Bombonel in barba, cat despre Crin, ce sa mai vbim: pe ista niciodata ca Ivan Ilici n-o sa-l liubim, pai cum drea (despre fostu prim-mim al paturiciului deplin nu mai e cazu sa povestim; nu de alta, dar pe honestu cepec vrem, de data asta, sa-l pasuim ;))

p.s.

Din doua, una
Ori Frunda ista e cam tembel si-atata poate sa priceapa cu engleza-i sau franceza-i de provincial advocatel, ori e cam secu de fel si-a ascultat de porunca unui tov Ordinel.

Pe bune, chiar n-are importanta cine i-ar fi poroncit istuia sa manance rahat, cand stim ca toti alearga ca nebunii dupa electorat (si repet: in caz ca homu nu e nevinovat, caci in caz contrar e doar un onest cap patrat), dar cine l-a publicat pe cuvantu lui de udemerist (cica) la PE teleportat, ordinu' cui l-o fi ascultat, a... ?

Nu de alta-ntreb, dar stiam ca UDMReu' ista e neutru, si oricum, doar pe Geonel supalat, ca i-a dat afara din palat ; cand colo, descoperim ca inimicii lu Monica-PDL au acelasi Nash pe blat, olele ;)

7 comments:

  1. Am venit in seara asta din Bucuresti ,unde am stat citeva zile ..Am intrat in fuga atit la postarea ta de duminica si la cele din zilele urmatoare ..Acum am reluat citirea postarilor ..Am vazut si raspunsul tau la jenanta mea interpretare la cei "10 libertarieni"..Sper ca nu ai ris prea mult de mine, si ca nu te-ai suparat pe "fanutza"ta...Simteam ca ceva imi scapa ,dar eram intr-o graba mare ,si din lipsa de timp ,nu m-am informat ..Am confundat termenii si.. pe cei doi "frieds".Am reluat si" blestemata" postare unde, de data asta,prietenii nostrii au dat un exemplu de cea mai neverosimila obtuzitate.Am intrat si eu un pic de pe calc.fetei mele, atit cit sa-mi exprim p.d.v..Sunt inca surprinsa de lipsa lor de intelegere ..Nu stiu ce sa mai cred..A fost taman ca in proverbul"unde dai ,si unde crapa"..Un lucru este cert :ma intorc in "mount thor"cind te vei intoarce si tu.Reddong,Carol,Turnoff si chiar Luminita au gresit ,si nimeni nu a avut curajul sa puna lucrurile la punct...si culmea ,era vorba de solidarzari si desolidarizari ,de "odiosa" securitate ,de turnatori si victimele lor...Ceea ce ma nemultumeste si ma revolta este ca nu isi dau seama cit sunt de farisei .
    p.s.daca crezi ca am fost patetica si "off topic" sa nu dai drumul postarii mele..imi este indeajuns sa-mi cunosti parerea ..

    ReplyDelete
  2. My Stely, esti prea dragutza... Asta e situatia, natia si tra... :oops:

    Si nu, nu mi-am propus sa plec de pe Mount Thor, insa am vrut sa-i las pe prietenii nostri mai in mediul lor naturel, ca sa zic asa... In plus, tre sa ne reamintim vba lu Goethe: departarea mareste prestigiul (reciproc, de altfel, in spe...)

    Hai, du-te pe Mount Thor si lupta-te pt bobor, gracioasa heroina si fanitza a homului din hypernor... lol

    ReplyDelete
  3. Hm!...am vazut ce inimioara de AVP ai..
    Zilele astea mi le dedic "homului din hypernor"..
    Vreau sa umblu "hai, hui "prin hyperspatz ,si sa-i descopar toate comorile ..Hai,pa !mai vb.miine.Noapte buna!

    ReplyDelete
  4. Stely,
    tu stapanesti bine sensul cuvantului "fariseu" ?
    si daca da, "fanatism" ce iti spune?
    O zi buna !
    Maestrului i-am scris pe Mount Thor , sper ca nu ma judeca prea aspru , nici eu nu impartasesc totdeauna convingerile altora.
    Asta insa nu ma impiedica sa ii admir sau , dupa caz , naz si praz sa ii si stimez.

    ReplyDelete
  5. @Luminita,esti putin cam ridicola...daca sensul cuvintultui"fariseu" te supara asa tare incit sa ma faci fanatica !!..Eu cred ca tocmai asta (faptul ca mi-am exprimat parerea mea sincera )imi da dreptul sa te fac si ipocrita,daca "fariseu"este prea greu..
    p.s .asa am perceput eu interventia ta "subtila"atit la postarile lui c.constans ,cit si la cele ale lui AVP..Voi ,toti,le-ati tratat ca pe niste agresiuni la adresa unora si altora,iar eu dimpotriva..Te sfatuiesc sa recitesti de la capat ,postarile mele,ale lui c.constans precum si ale lui AVP,si daca tu ai sa vezi in postarile lor initiale un atac la adresa lui Carol,Turnoff,si ale lui ACT...sau la adresa lui G.Liiceanu,Pata,Carta,si toata scriitorimea de" elita ",care de fapt au stat la originea conflictului,atunci iti dau voie sa ma faci fanatica.Deocamdata eu am facut ceea ce trebuia sa faci si tu ca un prieten adevarat,asa cum (tu )crezi ca est si nu ipocrita sau "fariseu",asa cum cred eu.

    ReplyDelete
  6. Stely,
    imi pare rau ca m-am inselat in privintza ta.
    Esti rea si nedreapta.
    Superficiala in analiza respectivului post .
    Si fanatica pe deasupra.
    Consider discutia incheiata.

    ReplyDelete
  7. luminita,
    ...dar argumentele tale ,unde sunt?..Eu ti-am argumentat perceptia mea referitoare la tine.
    Din pacate ,din nou,tu te rezumi la pus etichete gratuite si la luat decizii sub forma de dictat.
    Greu de crezut ,zau asa !

    ReplyDelete