Tuesday, January 20, 2009

Matei

Pretinu meu de la Cenaclul de Luni, care vânase cu mine lei, eheei...

Ce mai faci, bey ? Lasă chestia că scrii pe parai sau eurei, dar mai ţii minte pariul nostru, de când eram mai tinerei şi mai kkţei, cum că care va lua primu' nebelu ăla mare şi tare, hey... ? ;) Păi, dacă dumneatale ai scos până acuma mai multe piese cardinale, fără ca să se zărească-n zare Svedia aia neplină de soare, io, care încă n-am scos niciuna - decât cărticica pe care a indexat-o şi Secu a lu nea Escu, şi storia dlui Manolescu, vai -, aşa-i că am mai multe şanse să mă-nobilescu, după ce "Planeta Ou" va ecloza la timpu său, aloou, mai ales că altcandva - asta e situaţia - am trecut la mustaţă pe lângă Svedia cu chestia, odată cu "Apelul către Europa", pe care-l laudă până şi my friend Volo - în fine ;) - colea ?

Multa voie buna iti urez, pretine Matei, mey.

No comments:

Post a Comment