Wednesday, February 4, 2009

Personal, imi suspandez pronuntarea

... caci astept sa vad filmu intronarii lui Nica la Ministeru ista bantuit si sa bag seama, mai egzact, cum anume decurge ceremonialu de numit & firitisit ; caci daca si Nica va uita sa-si semneze juramantu ori sa egzecute cum tre cine stie ce pas din ceremonial, asta ar fi semn clar ca nici el n-are de gand (sau nu prea are tragere de inema, he-he...) sa stea acolo 4 anisori nesmintit, astfel c-ar urma tot alde Van Ghelie & Hrebe la nashit, shiiit ! :(, iar dupa aia un nou referendum suspandator de pregatit... :idea:

ps. De-un paregzamplu, cand, in mai 1987, Ceausescu a facut un pas cam gresit, fiind cat pe-aci sa caza lat si deja perestroikit in fatza lu Gorby, cu ocazia ultimei vizite in Ro a celui ce avea sa-l trimeata-n mit, io am fost convins ca nu va mai trece mult timp, iar Papa Ioropii abia va apuca sa zica un nou urbi et orbi, si pe sireacu nea Ceashca il vor pupa corbii...

Tot asa, Dragnea a uitat (la ceremonialul de numire) sa-si semeze juramantul si-a comis si alte acte ratate cu randul, ceea ce inseamna - apud Freud, pai cum drea - ca el era cu gandul la cum sa plece mai repede de-acolosa, iar nu cum sa stea, aloo... Caci niciunui baron nu-i convine sa scoata castana altuia din foc cu manutza sa, in loc sa fie fruntas barem in Alexandria-i de Silistea-Gumesti, cum ar venea. N-asa...?

1 comment:

  1. Viorele ,

    asta ar cam suna si ca belea ,cand calci cu stanga si nu dreapta din prima .
    Sunt curios sa vad ce iese cu postarea asta , pentru ca ti-am spus atunci ce-am postat si ce-a iesit , dar nu ti-am mai spus ca la un moment dat , s-au colorat cuvintele , unele in roz ,altele in verde,altele au ramas asa si in final a iesit ce-a iesit. Eu nu ma pricep prea mult la chestii de astea , dar ti le-am spus , chiar daca probabil nici tie nu-ti vor spune mai multe! Mi-am facut cum se spune datoria si te rog inca odata sa ma crezi ca nu am facut shotii.. Cu stima,

    ReplyDelete