Monday, November 24, 2008

Un tip iteresant

...pe bune, nu mi-e jena sa spun chestia asta, chiar daca auditoriul lui e format din oameni naivi, nici macar mediocri. Si el, si tipu care face emisiunea aia "Se intampla acum" (imi scapa numele momentano) sunt exceptionali journalisti de tembelizor, cu mult tupeu si incontestabil charm. Sigur, n-au cultura si nici cine stie ce finete, dar pentru ceea ce fac ei nici nu le trebuie asa-ceva. Prin ei, DD a avut sansa sa iasa din zona maalalei TV si sa patrunda un pic inspre centrul cat de cat mai hiigenizat si mai luminat, insa Magda Ciumac, plus liota de detectivi de obor, nici macar frumosi, ai dreq, l-a tras inapoi. Daca mai apare pe-acolo si uratu' ala de l-a-njurat pe Liiceanu, plus inca vreo cateva duzini de mirese furate direct din corturi (nu doar corturi d-alea de nunti), fandacsia neagra e gata :)

ps. Da, mi-am amintit Tudor Barbu il cheama pe tipul de la emisia "Se intampla acum". De fapt, nu i-am privit decat ancheta "Crima de la Corabia", absolut antologica, o chestie de Pullitzer, efectiv, pacat c-a abandonat-o cam pe sestache. Daca vreunui tampit de politician ii trecea prin glava sa se itersecteze in productia asta ca si samurai loco, ala era, un milion de voturi i-ar fi intrat in teshcherea pe daiboji. Dar poate ca tocmai d-aia a intrerupt DD - impartial ca tont rumanu - ancheta...

No comments:

Post a Comment