Friday, January 23, 2009

Mdea

Tocmai demarai si io formalitatile de intrare in Uniunea Scriitorilor Ro, aloo...

Ia sa vedem: pe mine ma vor primi biurocratii US in sacra institutie (din care - am o banuiala urata - ar fi lipsit fix cei mai mari scriitori Ro, l-ale lor vremi), institutie condusa actualmente chiar de respinsul ranchiunosilor akademicieni?

Te pomenesti, dreq, ca distinsii biurocrati - ca sa nu mai amintesc acu de scumpii confrati, n-asa? - imi vor imputa ca n-am decat o carticica tiparita la amarata viata mea, si aia aparuta la un deceniu dupa ce-a fost premiata in Iepoca Cea - si nu pentru ca io as fi vrut asa, pe onoarea mea -, sau ca sunt prea celebru-n Hyperspatz, plus ca sunt si cam rau de clantz, ca drea, si-atunci nu cumva sobrii birocratz vor ricana: "Ce vorbesti, stimate dle Frantz ? Chiar nu gasesti ca posezi un cam nashpa bilantz, a? "

In fine, vom vedea.

No comments:

Post a Comment