Friday, April 3, 2009

Bre Mirceo

Cand in acelasi hom dai si tu, si "pretinu"-ti Vadim, si bestiaru "Felix Motanu", si Roza "Vanturilor" (care e), si "aliatu" PSD, si fostu "aliat" PNL, si "neutra" UDMR, si "Moscova carciumareasa", si unele, si altele, ei bine, poetule, sper ca-ti dai si tu seama ca e ceva putred, dar nu in Danemarca, bre... :idea:

Cand 2 insi iti soptesc ca esti beat, du-te si te culca, nene, dar cand TOTI ti-o racnesc la tembelizor, inseamna ca stai ca ghimpele in calea lor, a batjocoritorilor.

Iar asta /batjocura/ n-o sa placa "cetateanului turmentat", femeilor miloase si flacailor, care de cand se stiu tzin cu ciuca batailor si dispretuiesc conjuratia railor, aloo...


p.s.

Fara supalare.

Dar daca nici tu nu traiesti bine, cu Cetati, mosii si milioane de parale, cu emisii nationale, pagini in istoriile literare si dreptu de a-ti baga nasu prin dosarele totale, ce dreq sa mai zic de mine, care n-am nicio para - ce parai? - prin pozanare ? :roll:

Sau te pomenesti ca ti-e frica sa nu bata Vantu si prin ale tale hambare, daca nu faci mumos in fatza lu dom Capitan Soare ? :roll:

Hai ca esti mare... lol

p.p.s.: Ambele commenturi au fost cenzurate de Cotidianu.ro, aloo.

12 comments:

  1. Culmea, ca apar 29 de comentarii ,si sunt publicate numai 24..Inseamna ca au mai fost si altii, cenzurati.Postul tau l-a durut cel mai tare.Cred ca stie de unde vine ,si a preferat sa faca pe "mortu'n papusoi..".Am incercat sa ma loghez ca sa-l public eu ,ca citat binenteles,si sa-l intreb de ce l-a cenzurat..Il intrebam ce l-a durut mai tare :asocierea cu "Felix motanul",cu Ilici"kaghebistul',cu Vadim "nebunul",cu toti latraii si clantaii care se lasa asmutiti la comanda ,cu penalii si tradatorii?... sau partea a doua, unde ii faci profilul psihologic al alegatorului"turmentat",si isi da seama ca scrie doar ptru "roza vinturilor"?..
    In post scriptum ii dai lovitura de gratie ..Plinge cu lacrimi de crocodil pe umarul saracilor, iar el se imbuiba profitind fara rusine de pe urmele unei false dizidente !..
    In orice caz ,chiar daca nu ti-a publicat comentariul ,nici celelalte nu sunt mai confortabile.Sunt aproape toate destul de critice si cu argumente solide..
    ..Nu cred ca are o stare de bine (doar daca este un mare nesimtit)cind le citeste..

    ReplyDelete
  2. N-am reusit sa bag niciun comment la Cotidianu de azi; mai incerc maine sau cand o sa am mai mult timp, dupa care ii dau in pisica penelopii, vba lu Nichita...

    Tie iti zic noapte buna, draga pretina :)

    ReplyDelete
  3. Viorele ai reusit sa ma faci sa-mi inving supararea si sa-ti strig din toata inima mea mare:
    Mai ai rabdare !
    Nu te baga atat de usor in cacat ,
    Doar pentru a te face observat !
    Sincer iti spun ca prea multi de acolo nu te merita ,dar ma rog , e treaba ta,
    vezi ce-ar spune Nichita ,
    daca te-ar vedea asa ....

    ReplyDelete
  4. STIMATE DOMNULE RIDICOL Radu Humor,

    PROSTIA DUMNEAVOASTRA SI INFANTILISMUL
    DOAMNEI ROXANA IORDACHE NU NE INGRIJOREAZA...
    DIMPOTRIVA.....:ne amuza!!!!!!
    DUMNEAVOASTRA SI PRIETENII ROXANEI IORDACHE VA PUTETI MANIFESTA NUMAI IN SUBCATEGORIA ,,duda,,
    printul,,DUDA,,LE PRINCE DES COCHONS... si ,,buba,, DINESCU le roi des chiens

    ReplyDelete
  5. Anonymous said...

    Stimate AVP-V. Padina, am citit apelul dvs. catre Europa anilor '80.
    Acel apel, asa cum l-am citit azi , (postat de dvs. pe blogul lui emil -Thor), este naiv si benign, asa cum l-au considerat probabil si arhivarii securitatii.
    Mai mult eu cred ca apeluldvs. din anii '80 seamana teribil de mult cu acea ridicola litanie publicata in "Cotidianul" de ieri 04.04.2009 in care un oarecare Ion Ionescu se declara obosit de Romania.
    Venind aici pe blogul dvs. si citind opiniile unora privitoare la textul protestului dvs., precum si explicatiile date intrebarilor puse, observ ca sustineti stangaci si prolix acest jenant text.
    Andrzej
    April 05, 2009 10:39 AM
    Anonymous said...

    P.S. Intr-un singur loc , se pare, ne intalnim: aveti dreptate sa-i considerati pe securistii epocii prostanaci lasi si lipsiti de o minima umbra de cultura.
    Da, aici va sustin si spun ca daca aveau un dram de cultura si o farama de curaj ar fi lasat sa fie publicat "Apelul " dvs. ba mai mult incurajand-ul, ar fi reusit sa fie ceea ce credeau ca sunt.
    Andrzej
    April 05, 2009 11:01 AM
    AVP said...

    Draga paraciosule Andrzej (si stii tu de ce te numesc astfel ;)),

    Sunt convins ca si 1+1=2, sau E=mc2, sau Oul lu Columb ti se pare neste chestiutze naive si benigne.

    Hai, acuma intoarce-te cu putzica-ti in tzarina... :)
    April 05, 2009 7:31 PM
    Anonymous said...

    Stimate AVP, ai grstit- o confundandu-ma cu al, D' art..
    Cat priveste socoteala matale:1+1=2,e cred demult depasita tocmai prin cealalta formula citata:E=mc2, dar si de alte "formule",iar oul lui colummb va fi ciocnit de fiecare Pasti.
    Revin si spun: esti benign si banal d-le AVP, fiind doar un om nou cu pretentii si iluzii de demiurg.
    Hiperspatiul poate cuprinde infinitati de avp-uri normale si comune, si e norm, doac nimicul(al uratnumit in popor -uciga-l toaca) te poate insela si arunca in derizoriu.
    Acum eu ma intorc din hipersptzin tarana, dar treaba cu putzica o potzi recomanda mata nepotilor "inberbi" din care cautzi sa-ti faci cenaclu pe blogul de ingineri pensionari si cam naivi - la thorin unde tot faci carare si incerci sa dregi un busuioc vestejit.
    Andrzej
    April 05, 2009 8:59 PM
    Anonymous said...

    P.S.:Scuze, m-am cam grabit, dar sunt sigur ca ai inteles!
    April 05, 2009 9:02 PM
    AVP said...

    Ok, Andrzej. Acum, ca i-ai zis-o fiorosului "rege al hyperspatziului" chiar in barlogu sau si vazand ca tontusi n-ai patit nemica, esti dragutzel s-o tulesti dreq d-aci, dear baietel... ? :) Hai, nu fi purcel, pleease...
    April 05, 2009 9:06 PM
    Anonymous said...

    Hai sa corectez:
    Stimate AVP, ai gresit- o confundandu-ma cu al, D' art..
    Cat priveste socoteala matale:1+1=2, e cred demult depasita tocmai prin cealalta formula citata:E=mc2, dar si de alte "formule",iar oul lui colummb va fi ciocnit de fiecare Pasti, ortodox si lesinator de permisiv cu hulitorii sai.
    Revin si spun: esti benign si banal d-le AVP, fiind doar un om nou cu iluzii de demiurg.
    Hiperspatiul poate cuprinde infinitati de avp-uri normale si comune, si e normal, doar ca nimicul(al urat si numit in popor :uciga-l toaca!) te poate insela si arunca in derizoriu.
    Acum eu ma intorc din hipersptz in tarana mundansi spun: treaba cu putzica o potzi recomanda mata nepotilor "inberbi" din mijlocul carora cautzi sa-ti faci cenaclu, pe blogul de ingineri pensionari si cam naivi - la thor. Tot faci carare pe acolo si incerci sa dregi un busuioc vestejit, de fapt un vrej AVP.
    Andrzej
    April 05, 2009 9:11 PM
    Anonymous said...

    Pai bre,-d-le Avp, crezi ca vei avea parte doar de laudaci la tema de matale propusa? Oi fi matale din zona marelui carmaci,dar nu credeam ca esti pricinos si ingust ca ai din nemu' barbulescu sau telaga, dar fiind oltean ma asteptam la o replica mai cu miez si spontana gen (genial produs al saharei Romaniei-un "tuareg mandru"-bun oltean):Marin Sorescu.
    Andrzej
    April 05, 2009 9:33 PM
    Anonymous said...

    Avp-ule(suna ca drek, de parca ar fi un subansablu de masina...)Nichita, marele Nichita a zis: "patria mea e limba romana!"...
    Pai matale scupi in acel jalnic apel tocmai ceea ce e limba si poporul roman , facand o pledoarie invesa la ideea de roman si romanism. Esti asa cum am zis mai sus doar un om nou.
    Mai ai nevoie de argumente, pai atnuci citeste si raspunde sincer la intrebarile ce ti-au fost adresate AICI, pe blogul tau.
    April 05, 2009 9:42 PM
    Anonymous said...

    Si ca tot ma-ai fituit de pe aci , hai sat-ti zic si cum a fost cu faimoasa ta lansare cand (ca un nimeni )ai dres-o si ai transformat-in trumf pubbicand-o si azi sub un nick inventat.

    Nichita, marele poiet Nichita Stanescu era , da, asa cum l-ai descris un mare suflet si un mare boem. Evident ca la masa sa , in casa sa si in diverse ocazii era teatral, generos si risipitor de bunatate, numai ca mereu in umbra zeilor au misunat si miriardime de egocentrici si nulitati.
    Matale ai fi fost unul din aia multi si marunti care cu sarsanaua de votci bateau la usa Mrelui Alb, cercand sa intre in nemurire alaturi de el.
    Nici nu m-am mirat cand ai negat ca ai cunoaste pe unul sau altul din cei care faceau anturajiul(ultima perioada), si care nu erau decat corbi nesimtiti, care simtind slabiciunea marelui spirit, nu erau decat furnizori de drog(alcool), de care bietul in ultimii ani devenise dependent.
    Asa ca bre avp-ule, hoitarule , du-te invartindu-te!
    April 05, 2009 10:06 PM

    Post a Comment

    Newer Post Older Post Home
    Subscribe to: Post Comments (Atom)
    My

    ReplyDelete
  6. Anonymule ANDREJZ..cu vrej sau fara...esti ros de ura si invidie.Tu vorbesti de nickuri inventate ,de ingineri pensionarii si pensionarii de pe blogul lui THOR?Atunci de ce incerci ca un milog (aproape zilnic )sa intri din nou ?..Cred ca tactica de "ignore"a adminilor de pe" mount thor" te scoate din minti ca pe un copil rizgiiat caruia i se ia jucaria sau care nu este acceptat in gasca .
    P.S.am fost printre putinii ,unul dintre ei fiind chiar AVP,care n-am fost de acord cu banarea ta..Nu stiu ,dar acum chiar nu-mi pasa,ce se inimpla cu tine ?..ai citeodata momente cind lasi sicanele si atacul la persoana deoparte ,si mergi pe idei principiale expuse cu logica si maturitate..

    ReplyDelete
  7. postat par CONSTANS
    PARIS
    STIMATE ,,DOMNULE,,NULITATE Andrzej.... FITILIST,MANIPULATOR,INFILTRATOR,DEVIATIONIST,IMPOSTOR SI VESNIC MINCATOR DE CACAT:
    voila:
    DUMNEATA MARELE IMPOSTOR,MANIPULATOR SI DEVIATIONIST afirmi asta:
    ,,Nichita, marele poiet Nichita Stanescu era , da, asa cum l-ai descris un mare suflet si un mare boem. Evident ca la masa sa , in casa sa si in diverse ocazii era teatral, generos si risipitor de bunatate, numai ca mereu in umbra zeilor au misunat si miriardime de egocentrici si nulitati.,,
    DACA VA REFERITI LA PERIOADA DE DUPA 1980 AVETI PERFECTA DREPTATE:in acea perioada NIKITA era MONITORIZAT de anturajul EUGEN BARBU,PAUNESCU,si altii mai mici sau mai mari SECUREI + o multime de fani IGNORANTI........
    VIOREL PADINA face referinta in textul,,My friend Nichita... (I)
    la perioada 1976,77,78,79 ATUNCI CIND ,,ANTURAJUL,,MINCATORILOR DE CACAT NU ERA REPREZENTATIV IN JURUL POETULUI........DECI?????

    SI ACUM ,,DOMNULE,,NULITATE Andrzej.... FITILIST,MANIPULATOR,INFILTRATOR,DEVIATIONIST,IMPOSTOR SI VESNIC MINCATOR DE CACAT VOM INCERCA SA DECORTICAM STRATEGIA VOASTRA DE SECUREI REZERVISTI CONVERTITI IN ASA ZISI CAPITALISTI,,ORIGINALI,, IN PRESUPUSA ,,VOASTRA,, ROMANIE EUROPEANA

    BLOGHERI,ANALISTI,JURNALISTI,INTELECTUALI,POLITICIENI DE BUNA CREDINTA AU INCEPUT DEJA SA VA DECONSPIRE STRATEGIA VOASTRA MIRSAVA SI PERVERSA(strategie care are unicul SCOP de a impinge ROMANIA in zona de tip ABRUTISTAN-ABSURDISTAN...
    DIN PACATE IN ACEST MOMENT FOARTE MULTI BLOGHERI,ANALISTI,JURNALISTI,INTELECTUALI NAIVI SI DE BUNA CREDINTA CAD IN FILEUL PE CARE L-ATI LANSAT CU UNICUL SCOP MAI SUS AMINTIT.....
    citeva exemple de LUCIDITATE:

    http://www.romanialibera.ro/a150633/optiunile-monicai-macovei.html
    Tom Gallagher:

    ,,Judecand dupa reactii, s-ar zice ca din vremurile ceausiste, mai exact de la recrutarea sacalului in vederea anihilarii vocilor de la Radio Europa Libera incoace, n-a mai existat atata agitatie printre influentii de la Bucuresti, deranjati de semnalarea, peste hotare, a unor aspecte neconvenabile despre starea tarii.
    Vocea Monicai Macovei pare a fi considerata, in prezent, cel putin la fel de amenintatoare precum odinioara cea a lui Vlad Georgescu sau a lui Noel Bernard, ambii dedicati diseminarii adevarului despre cosmarul Romaniei


    anilor ’80. Acum, ca s-a castigat "ratia de libertate", romanii pot calatori liber, dar prosperitatea si influenta raman concentrate in mainile unui grup restrans de oameni, fiind mai restrictionate si inaccesibile decat in orice alta tara a UE.


    Cat despre Hrebenciuc, masinatiile sale au condus, precum se vede, la infiintarea unui soi de al 7-lea serviciu de informatii, despre existenta caruia se zvonea cu mult timp inainte de recentele dezvaluiri ale lui Miron Mitrea.



    Asa-zisa celula se ocupa cu infiltrarea unor informatori in mass-media cu scopul distinct al decelarii si/sau plasarii de informatii, pentru ca aceasta Romanie atat de prielnica lui Hrebenciuc si celor asemenea lui sa ramana vesnic neschimbata,,

    Posted by Emil under Nora:

    ,,Comunicarea electronică, blogosfera pare o resursă constructivă serioasă cu condiţia să facă faţă intifadei prezente adesea în peisaj. Aş vrea să cred ca unii pot să dea bocancii pe papuci. Dacă nu de dans, măcar de circulat în piaţă. Am impresia uneori că limbajul violenţei e mai reformabil decât cel ipocrit care parazitează-n voie canalele de comunicare oricare ar fi ele. Sau decât limbajul steril al lui “eu, numai eu şi mereu eu” din spiţa celui elitist şi elitizant. Poate exagerez, dar ori de câte ori limbajele se încâlcesc ireversibil în câte un turn Babel, de undeva dintr-un centru de putere e de aşteptat să apară constrângerea, uneori brutală, alteori căptuşită cu izolaţie fină, democratică, aşa cum e political corectness. Un mijloc de a produce o coeziune artificială a unor societăţi mai mult sau mai puţin dezarticulate. Cu sacrificarea societăţii însăşi.,,


    AVP Says:

    5 aprilie, 2009 at 11:35 pm
    Off topic:

    Ca sa va lamuriti cine e “AVP” si cine, de-un paregzamplu, “bleen”, pe de o parte, si cine zmecherosii baieti de la Ze List (se phootea sa nu puna ei mana si pe domeniu ista, a…? ), pe de alta parte, faceti un experiment simplu:

    Mergeti pe Ze List si la “Pont ZeList” apasati pe “cine comenteaza in blogosfera”, apoi tastati la “Comenteeezi?!” “AVP” si veti vedea ca zilele astea sireacu “AVP” n-a comentat - cica… - decat pe blogurile sale avp-cenzura.blogspot.com si avp-fun.blogspot.com. (nimic despre MountThor, pai cum drea… ) ; daca insa veti tasta la “comenteeezi?!” “bleen”, vei afla intregu si imbarligatu drum pe zeci de bloguri al baiatului agreat de baietii de la ZeList, care cica nu fac decat sa asculte ce le spune motoroiu lor de cautare, adica…

    Ai dreq priculici, era sa-l pacaleasca pe insusi avepici… ?? La un moment dat chiar era sa-i recomand si-aici…


    AVP Says:

    5 aprilie, 2009 at 11:40 pm
    Alt off topic:

    Hopaa… A-nceput tembelu de Andrzej sa ma bombardeze si pe mine… Spre deosebire de tine, Emile, o sa-l las sa-mi umple blogurile cu cacatzisurile-i debile, sa vedem cat diareea-i o sa-l tzie…

    Numai sa nu pat dreq si io ca democratu si liberalu Mihalache Kogalnicenu cu Al.I. Cuza…


    filadel Says:

    5 aprilie, 2009 at 11:48 pm
    AVP și toți

    ,,am urmărit evoluția acestui blog încă de la începuturile noii formule. A fost un adevărat MUNTE pe Zelist neîntrerupt. Dacă nu era pe primul loc la comentarii și reacții era cu siguranță pe unul din următoarele 4 locuri. Brusc a dispărut din top cu totul (adică nici măcar în primele 20 de locuri) deși nivelul de activitate a rămas același. Nu pot să bănuiesc decît o lucrătură a penalilor după felul murdar în care au acționat. Am întrerupt de altfel orice legătură cu site-ul ăla. Punct.,,

    SI ACUM CEL MAI SURPRINZATOR EXEMPLU TIPIC DE MANIPULARE A UNOR TINERI NAIVI CARE AU PICAT DEJA IN FILEUL ACESTOR ,,CAPITALISTI ORIGINALI,,securei REZERVISTI.........
    VOILA CUM UN SUBIECT INTERESANT PROPUS DE UN TINAR CU BUNE INTENTII ESTE DETURAT DE ACELAS TINAR SI PRIETENII LUI NAIVI!(unde?) IN ZONA FOTBALULUI IN CLIPA IN CARE postatorul CONSTANS incerca sa impinga putin subiectul in zona analizei serioase:


    http://patrasconiu.blog.cotidianul.ro/2009/04/04/va-mai-amintiti-de-poneiul-roz/

    Va mai amintiti de poneiul roz?
    “Se mai aud ecourile poneiului roz la New York acum?
    Părerea mea este că asta s-a instalat aşa, ca un fel de marcă, de etichetă. Cred că eu voi rămâne pentru totdeauna directorul ICR care a organizat expoziţia „Poneiul roz“. Ecourile astea negative, oricât am rămas eu de sensibilă la hărţuiala asta oribilă şi agresivă, au fost şi un lucru pozitiv. Au pus problema relaţiei pe care o avem cu o generaţie cu care mulţi dintre colegii mei se intersectează, dar pe care n-o privesc deloc cu interes. Ne-a făcut să ne întrebăm ce facem, cum ne poziţionăm faţă de oamenii care sunt în lumea artelor, dar nu sunt în lumea artelor convenţionale, a artelor oficiale, dar ei există, reprezintă şi ne reprezintă.”

    Mai mult, aici!

    Tags: ICR, New York, poneiul roz

    This entry was posted on Saturday, April 4th, 2009 at 7:47 pm and is filed under bifate. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

    16 Responses to “Va mai amintiti de poneiul roz?”
    mac gregor Says:

    April 4th, 2009 at 8:13 pm
    Efectul poneiului roz care-mi place mie este ca oamenii au rezistat unei furtuni de prostie fara sa-si dea demisia.

    Si acum beneficiaza de o anumita prezumtie care ii fereste de alte incercari.

    Cristian Patrasconiu Says:

    April 4th, 2009 at 8:15 pm
    @ mac gregor: da, asa e. bine ati spus!

    mac gregor Says:

    April 4th, 2009 at 8:22 pm
    ei, vedeti ca ne putem intelege?

    mac gregor Says:

    April 4th, 2009 at 9:31 pm
    adica asta am sustinut intotdeauna: in Romania se pot face lucruri bune, dar trebuie sa ai o mare rezistenta (coaie, cum se mai spune).

    De aceea nu cred ca romanii veniti din afara vor reface tara asta: i-a inmuiat viata intr-o tara civilizata.

    Numai in noi, astia care nu ne dam batuti, sta speranta.

    victor L. Says:

    April 4th, 2009 at 9:36 pm
    Se pare ca aparatorii fibrei nationale minjita de poneiul roz sint acum preocupati de salvarea lui Becali.
    Priceputii in cultura sint acum experti in justitie.


    constans Says:

    April 4th, 2009 at 10:23 pm
    LA PARIS IN ACEST MOMENT :
    http://www.tagaugrandpalais.com/
    TINERII NOSTRI ARTISTI LA NEW YORK………………….
    DEJA APROAPE UN AN DE CIND AU FACUT-O……………..

    constans Says:

    April 4th, 2009 at 10:32 pm
    SI DEJA APROAPE 30 DE ANI DE CIND SI PINA CIND??????

    http://avp-online-one.blogspot.com/2005/06/apelul-catre-europa-si-documentele.html

    Reddog Says:

    April 4th, 2009 at 10:42 pm
    @Victor L.
    Am promis ca o sa discutam dupa un anumit meci. Deci, sa recapitulam:
    Dinamo-Rapid 3-0

    Eu nu am comentarii suplimentare !
    Astept provincia

    Cristian Patrasconiu Says:

    April 4th, 2009 at 10:44 pm
    reddog: a fost un accident
    oricum, stii mai bine decit mine ca atunci cind iese in Europa, cind joaca pe bune, Dinano are o mare abilitate de a se face de ris cu asupra de masura.
    nu e singura echipa, de altfel, care face asa

    Reddog Says:

    April 4th, 2009 at 11:31 pm
    @Cristi Patrasconiu.
    A fost accident? Hm, cand Dinamo pierde este “normal” ! Cand castiga, este “accident” ! Nici o problema: s-o tinem din “accident” in “accident” !

    Iar despre Eutropa ce ar fi de spus?

    1984 Dinamo, semifinala Cupei Campionilor
    1990 Dinamo, semifinala Cupei Cupelor

    Astea nu se pun?

    La acest capitol doar Steaua sta mai bine ca noi.


    Cristian Patrasconiu Says:

    April 4th, 2009 at 11:33 pm
    @reddog: performantele la care te referi sint din…mileniul trecut
    plus ca erau realizate de echipe formate din jucatori adusi cu arcanul.
    afirmatia e valabila si pentru Steaua.

    Reddog Says:

    April 4th, 2009 at 11:49 pm
    @Cristi Patrasconiu.
    Din mileniul trecut? Hm, in sezonul 2006-2007 parca am trecut de grupele Cupei UEFa si am ajuns in primavara europeana.
    Sau nici asta nu se pune?

    PS: Anul asta cred ca vom juca in Liga Campionilor !

    victor L. Says:

    April 5th, 2009 at 7:36 am
    @Reddog,

    nu pot sa neg evidenta.

    Cristian Patrasconiu Says:

    April 5th, 2009 at 7:55 am
    postare noua!

    Logic Says:

    April 5th, 2009 at 7:56 am
    Reddog
    Cum zice domnul victor L:evident!Dar cu maltezi,andorrezi. Pana la Liverpool,Barcelona,..,cale lunga!!

    constans Says:

    April 5th, 2009 at 11:18 am
    Meşterul Manole construind Turnul Babel
    Posted by Emil under Nora

    FOARTE INTERESANT…………si DINAMO_rapid

    ,,Comunicarea electronică, blogosfera pare o resursă constructivă serioasă cu condiţia să facă faţă intifadei prezente adesea în peisaj. Aş vrea să cred ca unii pot să dea bocancii pe papuci. Dacă nu de dans, măcar de circulat în piaţă. Am impresia uneori că limbajul violenţei e mai reformabil decât cel ipocrit care parazitează-n voie canalele de comunicare oricare ar fi ele. Sau decât limbajul steril al lui “eu, numai eu şi mereu eu” din spiţa celui elitist şi elitizant. Poate exagerez, dar ori de câte ori limbajele se încâlcesc ireversibil în câte un turn Babel, de undeva dintr-un centru de putere e de aşteptat să apară constrângerea, uneori brutală, alteori căptuşită cu izolaţie fină, democratică, aşa cum e political corectness. Un mijloc de a produce o coeziune artificială a unor societăţi mai mult sau mai puţin dezarticulate. Cu sacrificarea societăţii însăşi.,,

    ReplyDelete
  8. AVP,inteleg ca sunt singura supusa "experimentului"?..Ptru mine (TU) esti in continuare valoros si ...misterios,in timp ce "pretinii"cei apreciati, de ceilalti, sunt de mine putin dezavuati .. in cele citeva comentarii ale mele ,la prima parte din"Povestea lui AVE"..

    ReplyDelete
  9. Vad ca ti-ai abandonat "masa de disectie"...nimic ,nimic ?..nici un musteriu la disecat?.

    ReplyDelete
  10. AVP,
    Cred ca ti-a cazut net-ul ..altfel nu-mi vine sa cred ca nu intri ,nici macar pe blogul tau ,ca sa comentezi in stilul tau,dar ,mai ales cu competenta si probitatea ta morala ,situatia din Moldova..

    ReplyDelete
  11. Radu,

    vrei neapărat să ne dezamăgeşti?
    Ai fost altfel.
    Aştept revenirea lui Radu pe care l-am privit cu simpatie.

    ReplyDelete
  12. *Fini
    Deoarece nu cred sa ne mai intalnim pe bloguri imi permit sa-ti urez ,la fel ca si Stelyei si lui Viorel
    Sarbatori Pascale pline de sanatate si bucurii !

    ReplyDelete