Thursday, August 20, 2009

Care pe care

N-aş zice că e rău scris, ba chiar mi-amintişi de vremile de altădată, Cornele tată, când lumea bună te considera un reporter de vis, cu verb de scriitor mai mult decât începător în al literelor iepocale paradis-ciuciumis, însă, mon şer ami, nu găseşti că eşti mult prea misoghin ca să nu bănuim că te frământă ceva dincolo de poala pooliticii, cum ar veni...? :roll:

Evident că de-acum încolo nu mai puteţi da înapoi, voi, detractorii Udrii, dear boys. Ori o veţi retrimete pe blondă ab ovo la Pleşcoi, iar pe Nenea-i Mare în apele teritoriale australe sau polare, după caz, naz şi praz, ori noua Elena din Troia Dâmboviţană vă v-a caza, ea, într-o altă pensiune doftană, unde să vă număraţi junghiurile de nacaz, să vă scrieţi pe tăbliţe de săpun fin, reşpektive din untură de maidanez afin, memoriile din plaivaz şi să vă contabilizaţi averile ce v-au mai rămas, adicătelea: care un ceas, care un briceag, care un picior beteag, care f-un petic de la un fost steag roşu, galben, dar nu şi albastru, aloo, căci nu pentru patrie veţi fi fiind voi pensionaţi acolo, no... ? 

1 comment:

  1. N-am mers la articolul lui Nistorescu din motivele enuntate la postarea anterioara de@electriku .Raspunsul tau ,ca de obicei, mi-a dat speranta..Imi aduc aminte o mica intimplare de pe vremea cind nepoata mea ,de sora mai mare ,avea citiva anisori .Era in grija bunicilor de la Potlogi si implicit si a mea in perioada vacantei de vara.Intr-o zi priveam la televizor "Capra cu trei iezi".Cind a vazut ca lupul "halea"pe rind iezisorii ,nu a mai rezistat sa vada ce se intimpla cu mezinul si mi-a cerut disperata sa inchid televizorul.Eu l-am inchis,dar i-am spus ce se va intimpla in continuare, atit cu iedutul mezin cit si cu lupul cel rau.Fericita fiind ,ca lupul va fi pedepsit, mi-a cerut sa deschid degraba tv.,spre a gusta din razbunarea crunta a mamei celor "trei iezi cucuietzi".
    Asa si eu ,acum.Nu mai citesc ziarele rele cu lupi si hiene ,si nici nu ma mai uit la tv.sa vad "iezii cei mari "hacuiti de ei.Te citesc in schimb pe tine ,care imi prevestesti razbunarea ..Asa cum ti-am mai spus, de mult ,de cind nu eram acuzata de "iubire neconditionata",am mare incredere in judecata ta .Sunt convinsa ca scirbele astea isi vor gasi pedeapsa binemeritata.Era de asteptat ca ,"ulciorul nu merge de multe ori la apa"..
    Si ptru ca sunt datoare cu doua raspunsuri vis-a-vis de postarea de ieri ,referitor (primul)la EU ,piatra de moara,eu cred ca T.Basescu face el singur gesturi sinucigasae.Nu intervine nici ptru stoparea E.U .asa cum nu a intervenit nici la EBA ..Deasemenea sustine masuri de intrare in somaj a bugetarilor ,cit si alte masuri de reforma impopulare,tocmai acum in prag de alegeri.Consider ca este o atitudine spartana pe care eu o consider necesara.Acum este timpul sa se aleaga in mod constient.Sa voteze ptru el cei care ii inteleg atitudinea si care stiu ce vor de la el , care merg pe acceptarea actiunilor lui si-i acorda deplina incredere.Abia atunci T.Basescu va avea puterea sa-si duca la bun sfirsit programul si promisiunile.In acesti cinci ani s-au intimplat multe evenimente ,care mai de care ..Au fost ani de continua dezbatere ..Unii au obosit ,altii nu..Au fost ani de invatatura teoretica si practica a democratiei ,cit si cum ar trebui sa functioneze institutiile statului.Stim unde ,cit si cine a incilcat reguli si principii.Avem deci la dispozitie toate elementele necesare spre a vota in deplina cunostinta de cauza.Pe T.Basescu trebuie sa-l voteze oameni de bun simt ,inteligenti sinceri si cinstiti.Cu ei (cu noi)el va putea sa detina puterea.
    Cit despre cea ce-mi ceri (revenirea pe M.Thor),ei bine,nu mai pot .Mi-e imposibil sa mai intru in atmosfera pe care o percep neprietena..Am senzatii si perceptii care ma fac sa stau "in banca mea"sau.. sa-mi vad "lungul nasului".Tu poti sa treci peste ele ,te simti puternic ,stii cine esti si ce vrei.
    In toata disputa aia consider ca ,cel putin ,cinci "prieteni" ar fi trebuit sa intervina cu echidistanta si corectitudine.Au preferat sa taca sau sa mearga pe diversiuni si glumite de prost gust.Eu nu-i consider prieteni.Acum imi pare rau ca ti-am cerut sa-i ceri iertare Luminitei.Dupa cum se vede treaba , demersul meu s-a intors impotriva mea.

    ReplyDelete