Monday, September 28, 2009

Nea IR,

Dacă aş fi dăştept - ca Romoşan ista, ca LIS, ca Hurezeanu şi ca atâţia alţii dintre coledzii-mi de generaţie ce se fac de rîs, ţinând cu jecmănitorii şi cu nelegiuiţii ţerişoarei "de glorii şi de vis" - aş ţine cu cine mă plăteşte mai bine, iar nu cu Băse ista care nici nu se uită la mine şi care n-o să-mi dea nici măcar o decoraţie de tinichea, păi cum drea... Aşa cum i-am spus şi lui Dorin Tudoran pe bloaga sa, io nu ţin, fata mea, decât cu patrida noa', aia din Mit şi cu adevăru, atâta cât îmi e desluşit, aloo...

Cei cativa care au avut coraju a-si risca viata candva pt patrida ta, a lu Dorin, a mea si-a cui o vrea au facut-o avand in minte si-n inima nu Ro asta de-acumasa, aloo, ci eterna si fascinanta Rumânie, priatelo… :oops:

Adicatelea, daca ar fi fost ca noi sa ne riscam viatza doar pt Ro asta, pe care o poti observa si pe-acest sit – si care nu-si valorizeaza heroii nici la cota unui futbolist cracanit, a unui politician damblagit, dar renumit, a unui bisnissman de ieuroi si de lantzuri de putzoi burdusit sau a unui editorialist sclifosit -, fii sigura ca nu s-ar fi gasit in toanta lumeea un cretin, un crestin, un shogun sau un nebun atat de stupid incat sa-si puna pielea, averea, opera ori famelia la saramura pentru o asa patrie de maalageasca, muncitoreasca, negustoreasca ori ferentarista coloratura, aloo… :( Noi, heroii aia pe care-i poti numara pana spre zero infinit, dar nu mai mult, negresit, despre care our friend Volo si Comisia-i au marturisit la timpu potrivit, am facut ce-am facut pt Ro din Mit, aloo, iar nu pt Romanica ce ne-a izgonit, jicnit, umilit, prostit or parasit la necaz, dupa caz, naz si praz…

Capisci, mey… ?

No comments:

Post a Comment