Tuesday, January 13, 2009

Numai golanii si sarlatanii sunt "modesti"

  1. Răzvan Vintilescu wrote:
    @avp
    am observat faptul ca ai o tendinta de a-ti expune pe acest blog propriile realizari mai mult decat de a comenta subiectele dezbatute. Si de asta nu prea te bag in seama. Nu-mi plac auto-laudatorii.
  2. AVP wrote:
    Pai, mah, baiete, daca nu ma lauda nimeni - cu exceptia intelectualului pe care, culmea, il admiram amandoi, my friend Volo -, nu e normal sa ma laud singur ? LOL
    Ai prefera sa dau coltzu, iar tu sa lauzi atunci ieroul necunoscut ? :) Caci la cat chef are media securistilor si ex-activistilor de pe val sa povesteasca lumii de-al meu manifest iepocal, cam asa ar arata saga-mi, halal…

    Of, of, copchii astia, micutzii si fariseiutzii astia, pe care mai intai trebuie sa-i trombonesti, sa-i didilesti, sa-i cuceresti cu vrajeli actoricesti si cu alte stratageme de jmekeri marketari si cica modesti, pentru ca nu cumva sa-i jicnesti in sentimentele lor de catzelusi uriesesti, fiindca altfel nici de-ai dreq nu vor sa vada faptele, ei fiind obisnuiti - normal - doar cu mumoase & modeste povesti :)

    Crezi ca degeaba spunea Thomas Mann - ai auzit de el ? - : “Numai golanii si sarlatanii sunt modesti” ? :idea:

    Si-acum, dupa ce-am produs, inclusiv pt imbecilu de liliputana (care nici acuma n-o pricepe nemic, te pomenesti :shock: ), demonstratia ca esti cel putin o farfara cu aere de antisecu (desi personal inclin sa cred ca cam din contra esti :idea: ), te las in ograda-ti sa stralucesti :)

    Hai, fugi naiba d-aciia…

No comments:

Post a Comment