Thursday, September 10, 2009

gabhryel, baietzel

He-he… Dacă aţi şti câte mi-a zis gabhryel chiar mie, olelie-lie, la-nceput, când ne-am cunoscut, iar pe urmă brusc i-a trecut, devenind chiar fănel al meu, din când în când, când o fi vrut, după care iar o ia pe arătură ca orişice savant – universitar, aloo…- cam nătâng, pentru care îmi vine uneori chiar să şi plâng, ştiind că un aşa gabhryel-băieţel zace în fiece poesel, sireac de el, când îl loveşte angeloiu păzitor, Gabriel, cu arcu-i cică blând, în peptu' stâng…

Ştiţi şi voi…:
Puse-o floare-atunci-n arcu-i
Mă lovi cu ea în pept,
Şi de-atunci în orice noapte
Plâng pe patu meu deştept…
Fiţi şi voi mai înţelegători, dreq… :evil: Nu mai suntem, mulţi dintre noi, copii (la minte, căci la suflet mereu vom fi)

Hai pa… Asta e viaţa, complicată ca drea, şi tocmai un hartist să no-nţeleagă, bey, a…? :roll:

No comments:

Post a Comment