Thursday, August 13, 2009

Mey umbrelor

Eu sunt eu, dar voi cine sunteti, mah? Si unde erati in 1980, pe vremea cand io ma cazneam - fecior de lele nebuna, care noaptea-n frunza suna - sa lansez Apelul catre Europa ? Atunci, intr-adevar, se mai putea face ceva, iar de-acuma hulla ; totul e in mana lor, a tovilor si baietilor, de la banu bancilor, la slova redactiilor si otrava tembeliziunilor. Nu ne ramane decat sa speram ca o parte dintre EI sunt mai putin patati, bey, mai omenosi si mai milosi cu bietii rumani frati, ori cel putin mai responsabili in raport cu Puterile Aliate decat nemernicii ailalti, nenumarati (vba lu Geonelu), si ca nu vor lasa sa piara chiar cu totu dodoloatza asta din Carpati, subt Munti Iepocali de Ccti.

Deci pana una alta sau pana cand voi imi veti oferi ALTERNATIVA, io l-am identificat pe Piratu ista cum c-ar avea ambitia sa lase ceva in urma sa, o cacareaza pe zapada, vba lu my friend Nichita, si ca-ndrazneste nu doar sa-i spuna pe numele secret si coclit 'Sistemului Ticalosit', insa, iacata, are coraj sa se ia si de Privilegiile pe care zmecherii Sistemului si le doreau prezervate, ca fala lu Rimaru, la infinit. Secu contra Secu, da, mey, dar asta e situatia, natia si tratatia, bey, spuley.

Daca ati fi vrut sa fie altcumva si sa nu mai se-gziste picior de activist or securist in Puterile din Romanica noa', acumasha, atunci ar fi trebuit sa va nasteti in Gross Germania, aloo, ori, de nu, sa fi semnat alaturi de mandea Apelu catre Europa la anno domini 1980, spalandu-va astfel rusinea nationala in veci de veci si dobandind si voi un Havel sau un Walessa la timpu potrivit, deci...

Nu zic ca n-ar fi posibil ca Piratu ista sa ne traga-n piept ca pe niste pulifreci, insa pana cand nu-mi veti oferi voi un alt Salvator mai credibil, iar nu vreo fantosha de halloween cu buci de dovleci, n-am ce face, decat sa perseverez in eroare ca un naiv cepek, daca ma-ntelegi.

3 comments:

  1. Nu indraznesc sa te intreb de ce te simti dezamagit si obosit,dar citindu-ti si postul acesta ,imi dai totusi impresia unui luptator care nu se lasa doborit.Cred ca esti convins ca hahalerele care te contrazic cu cuvinte si argumente derizorii, au impresia ca lovind in tine ,cit si in cei pe care ii aperi, vor reusi .
    Sunt mizerabili ordinari ,niste nemernici care n-au nimic curat in ei!Ai dreptate .Simt ca lumea lor se duce ...Duca-se la dracu ,toti viermii si "limbricii" !..

    ReplyDelete
  2. Salut !
    Ti-am scris un mail de, "La multi ani ,"ptru D-na ta ,Maria_na ,si odata cu dinsa ,desigur, si ptru tine ..Asadar ,inca odata ,va doresc tot binele din lume !
    P.S.Din pacate imi este imposibil sa intru pe M.Thor ,spre a fi in continuare participantul "cel mai avizat"(asa cum tu ai spus-o),nu eu ,"fugi dreaq" :D
    Imi pare nespus de rau,dar oricit as vrea sa trec cu vederea ,n-as mai putea fi aceiasi ..As simti ca ma adesez unor straini, sau unui auditoriu care isi da"coate subtile" si se amuza pe seama mea.
    Ramin "fanitza" ta" secreta ".Voi citi tot ceea ce vai scrie pe alte bloguri ,spre a ma bucura de comentariile tale, consistente , savuroase si pline de umor ..
    Am trecut in fuga acum citeva minute,dar nu am putut sa scriu nici macar banalitati..Nu am sesizat prezenta" stapinului muntelui"!?..Si chiar daca a venit nu vad cu ce m-ar ajuta..Din pacate nu gasesc resursele necesare.Uite ,asta este unul din motivele ptru care n-as fi putut sa fiu politiciana..Poate de aceea o admir pe EU,pe EBa ..iar pe T.Basescu, nu mai spun..
    Si pe tine te admir, din acelasi motiv.
    Hai ,pa !

    ReplyDelete
  3. N-am rezistat tentatiei si am intrat putin pe M.Thor.Comentarii putine ,dar valoroase.Arizona ,ca de obicei ,m-a impresionat profund ,iar Mihaela m-a facut sa lacrimez..Acum am inteles mult mai bine drama prin care a trecut prin pierderea iubitului ei sot...Imi pare rau ca nu am intrebat-o atunci cind trebuia spre a-i alina durerea cu cuvinte de incurajare .
    Hmm !Parca si UTS s-a mai imblinzit. A devenit mai ..doct(!?) chiar daca ia in deridere teama de moarte a babelor si mosilor.Intuiesc ca absenta mea va fi benefica..Poate mai tirziu am sa-ti spun daca am intuit bine sau nu.
    Intr-un fel poate ai dreptate spunind ca departarea si absenta aduc un plus de mister si suspans ,in jurul unei teme sau unui personaj.
    Iata ,si Base'stie ..De aceea nu isi anunta candidatura .Pe de alta parte este iubit de multi oamini care il doresc sincer in mijlocul lor.Se fotografiaza cu ei ,cu bucurie si sinceritate..Cred ca cei care depasesc limita bunului simt si se "trag de sirete" cu el ,sunt ori oameni prost crescuti ,ori grandomani si tupeisti care cred ca democratia le permite sa spuna orice ..Imi aduc aminte cum a dojenit-o pe babuta aia ,care l-a tras de mina brutal ,sa-i arate casa darimata de ape.I-a atras atentia , ca nu-i frumos ,dar dupa aceea i-a facut casa pe banii lui, dar a stirnit invidia celorlalti ..Asa ca nu poti fi niciodata sigur daca una din metode este aducatoare de mai mult prestigiu sau nu.In conditiile astea tu te ghidezi dupa ceea ce iti dicteaza inima.Cred ca nu gresesti cind insisti sa-ti face cunoscuta opera prin cit mai multe metode.Chiar si discutiile mai tari care s-au declansat in jurul "Planetei Ou" (poate) au stirnit curiozitatea altor cititori..Si uite asa incet, incet vei ajunge sa fii citit si cunoscut de cititori "de elita"mult mai multi decit ai lor .Stii ,tu, cine sunt ei..

    ReplyDelete