Saturday, March 21, 2009

Domnule poet,

Daca vei binevoi a scobori un moment de pe soclu-ti cu banasean stabiliment (pe care te vad cocotat inca de pe cand erai june element si, oricum, poate mai suculent, aloo), vei observa - apasand pur si simplu pe AVP comment - ca io am scris un poem cu finissim ghivent despre Constituia UE si-al sau Establishment inca de pe vremea cand nimeni nu spera ca f'un poet de Romanica sa fie invitat candva spre a versifica ceea ce nici dreq nu sprevedea (sau ca ala vei fi chiar mata, care la revolutia Baietilor te facusi a lucra). Nu, n-o sa-ti cer sa-mi dai un miel, cum ar venea, sau macar un pesce din Balta ta - fosta mea Balta Mamina -, caci stiu cat esti de zgaraie-branza, n-asa? :) Iti scriu doar pen' ca ma pleectisesc la ora asta, in Hyperspatzia, pricepi mata? ;) Hai pa.

5 comments:

  1. Sa zicem ca nu sunt chiar atit de "sterpe" versurile poetului "portofel",dar chiar poem?..Daca ala-i poem al d-ta "poesel",ce e?
    Hm ! da,eu i-as spune epopee ...chiar asa..Granzii E.U.ar avea mult a invata ,daca ar da cu ochii, de epopeea mata ..Auzi !..mai multi scriitori ..cind unul singur a scris cit o suta ..
    P.S. lasind glumele{amare}la o parte eu te sfatuiesc sa trimiti pe situl EU adevaratul poem ,pe care l-ai scris cu umor subtil si cu viziuni de... Nostradamus..pai,da !n'asa?

    ReplyDelete
  2. Steliana, stii cand a fost scris textu' ala...? Ei bine, chiar in ziua in care a murit mama... Textu l-am scris in noaptea de 30 spre 31.05.05, iar ea a murit pe 31, spre pranz... Dupa ce statusem cateva zile la Gura Padinii cu dansa, langa patu-i de crunta suferintza, am lipsit o zi, fiindca am avut o treaba la oras, iar a doua zi cand am revenit am gasit-o pe mamica moarta, asa cum se intamplase si cu taticu...

    ReplyDelete
  3. AVP,
    Am citit..De citva timp ,de cind eram o anonymous.Am plins ..Mama mea a murit in 2001,pe 8 martie.. Dzeu i-a indeplinit doua dorinte :Sa moara repede {sa nu ne chinuim cu ea },sa moara primavara ptru ca nu e nici frig {sa nu ne imbolnavim } nici cald ..stii de ce..S-a gindit la toate si la toti.Numai la ea ,nu..Afacut un accident vascular .Era la mine in vizita..Si acum am remuscari ,desi ai mei nu mi-au reprosat nimic. Era purtatoare de stimulator cardiac.Eu ,am umblat cu ea sa i-l puna.Era imediat dupa revolutie..Tata traieste .Are 82 de ani..L-am "reparat" si pe el.Eu ii spun ca i-am facut RECA..Doua proteze de sold,operatie de ulcer..Acum i-am promis ca il duc sa-si faca operatie de cataracta.. Dzeu sa le odihneasca ,pe mamele noastre!.O port in gind zi de zi..

    ReplyDelete
  4. ,,Orice NU pt Constituţia UE, un DA pt viitoarea Eurobolgie...,,

    VIORELE MON AMI,
    IN FRANTA ASTIA AU VOTAT IMPOTRIVA CONSTITUTIEI EUROPENE::::::::::::::
    DONC::::::::::::::::::
    PRIETENII LUI DINESCU,ILIESCU,VADIM,ETCCCCCCCCCC


    http://actu.orange.fr/Article/mmd--francais--journal_internet--pol/Dieudonne-se-declare-candidat-antisioniste-aux-europeennes.html
    http://www.republique-des-lettres.fr/1465-extreme-gauche.php
    http://www.kewego.fr/video/iLyROoafJ0W_.html

    constans

    ReplyDelete
  5. SI TOT PRIETENII LUI DINESCU:::::::::
    Nous sommes écologistes, nous sommes européens, nous sommes pour une constitution européenne et nous voterons « Non » le 29 mai prochain. Bien que ce traité ait été très largement critiqué par les Verts pour son orientation productiviste et libérale, une majorité d’entre eux a souhaité faire campagne en faveur du TCE.

    http://209.85.229.132/search?q=cache:BNSbcQIGFKAJ:leruisseau.iguane.org/spip.php%3Farticle954+constitution+europ%C3%A9enne+ecologie&cd=2&hl=fr&ct=clnk&gl=fr

    ReplyDelete