Friday, May 15, 2009

Foarte aproape...? :roll:

"O nava spatiala apartinand NASA a fost surprinsa intr-un set de imagini care-i arata silueta foarte aproape de soare."

Daca a fi cu 200 km mai aproape de Soare (care se gaseste la distanta de 149600000 km fata de noi) inseamna "foarte aproape", ne-am lamurit despre ce-i vba... :-) E ca si cum, facand io un pas - un singur pas - catre Luna, mai precis sarind o singura palma de coor in sus, as pretinde ca m-am aflat muult mai aproape de Regina Noptii decat, sa zicem, un poet ce doarme dus in poala la un mic mus... :)

2 comments:

  1. Vezi ?De aceea iti faci asa de multi dusmani!..
    Pe mine ,insa ,ma binedispune reactia ta ,rapida si usturatoare.Cred si eu ca e un fals sau o mica libelula stropsita pe lintelele telescopului !!??..AVP,eu am voie sa spun trasnai,dar ziaristul ala (nu i-am retinut numele)nu ..

    ReplyDelete